2 Haziran 2009 Salı

Ankara İl İzci Kurulundan 62 İzci İle 12 Lider Karabük ve Safranbolu'yu Gezdi

Ankara İl İzci Kurulundan 62 izci, 12 lider olmak üzere Ankara İli Keçiören İlçesinde yer alan 5 ilköğretim okulu ve 4 liseden toplam 74 kişi Karabük İlimizi ziyarete geldi. Karabük ve Safranbolu'yu gezmek üzere Çamlık Parkı Mesire alanında kamp yapan grup 3 gün boyunca Karabük ili ve çevresini gezecektir. Ankara İzci Kurulu tarafından bu yıl 6'ncısını düzenlenen geleneksel kamp etkinliği 30-31 Mayıs 2009 tarihleri arasında Karabük Çamlık Mesire Alanında yapıldı. İzcilik ve kamp faaliyetlerini "Adım Adım Anadolu" adı altında sürdüren İzci Kurulu; Türkiye'nin önemli kültürel merkezlerini izcilere tanıtmak amacıyla çeşitli illerdeki bu faaliyetlerini her yıl düzenliyor. Haftasonu kampı için Karabük Çamlık Mesire Yeri'ne gelen 75 kişilik öğretmen ve öğrencilerden oluşan Ankara Keçiören ilçesi izcileri; Safranbolu, Yörük Köyü ve Bulak Mağarasını da gezme imkanı buldular. Karabük ve ilçelerinin doğal güzelliklerine hayran kaldıklarını belirten Ankara İl İzci Kurulu Üyesi ve İl Temsilcisi Kadir Demiryürek konuyla ilgili olarak şunları söyledi: "İzcilik ve kamp faaliyetleri, lider eğitimleri, çeşitli drama, Oryantiring, arama-kurtarma kursları ile devam ediyor. 10-17 Temmuz 2009 tarihlerinde buradaki arkadaşlarla aynı zamanda Çanakkale Şehitler Milli Kampı'na da katılacağız. Emeği geçen herkese teşekkür ederiz" dedi.Karabük İzci Kurulu ve il temsilcileri de misafir izcilere eşlik etti.Karabük ilimizi gezmeye gelen okulların isimleri:Keçiören Lisesiİncirli LisesiÇağrı KolejiFatih Sultan Mehmet LisesiNuh Eskiyapan İlköğretim OkuluKocatepe İlköğretim Okulu Kamil Ocak İlköğretim OkuluHacı Sabancı İlköğretim OkuluŞenlik İlköğretim Okulu

Hiç yorum yok: