2 Haziran 2009 Salı

Türkiye Yardım Sevenler Derneğinden 250 Yardımsever 16. Bölge Toplantısı Nedeniyle 4-7 Haziran Tarihleri Arasında Safranbolu'ya Geliyor

Türkiye Yardım sevenler Derneğinden 250 Yardımsever 16. Bölge Toplantısı nedeniyle 4-7 Haziran tarihleri arasında Safranbolu'ya geliyorYardım sevenler Derneği 16. Bölge Toplantısı 4-7 Haziran tarihleri arasında Karabük'te yapılacak. 154 Şubeden 250 kişinin katılacağı Bölge Toplantısında tüm etkinlikler Safranbolu ilçesinde yapılacak. Misafirler belirtilen tarihler arasında Safranbolu'da konaklayacak ve misafirlere Safranbolu'nun tarihi ve turistik yerleri gezdirilecek. Ayrıca misafirler için Safranbolu gelenek ve göreneklerinden örnek vermek için kına gecesi düzenlenecek Konuyla ilgili olarak dün Yardım sevenler derneği Karabük Şube Başkanı Hürmet Özdemir basına açıklama yaptı.Özdemir, Karabük ve Safranbolu'nun tanıtımı açısından bu organizasyonun çok önemli olduğunu belirterek " bu bizim için gurur verici bir organizasyon.Şahsım ve derneğim adına mutluyum.Organizasyonun gerçekleşmesinde katkı veren herkese teşekkür ediyorum.Gelen konuklarımızın tamamı Safranbolu'da konaklayacak. Bu Safranbolu'nun tanıtımı için çok önemli. Bu organizasyonu bu yönüyle çok önemsiyoruz.Bölge Toplantısı kapsamında gelen 250 kişiye Safranbolu'nun tüm tarihi ve turistik yerlerini gezdireceğiz.Ayrıca 5 Haziran Cuma günü Kına gecesi düzenleyerek kendi örf ve adetlerimizden örnek vereceğiz" dedi.Dernek Yönetim Kurulu üyesi Nurdan Bayramgil ise protokolden çok büyük destek aldıklarını, verilen desteğin kendilerini çok memnun ettiğini söyledi.Son olarak konuşan derneğin kurucusu ve aynı zamanda Derneğin uzun yıllar Başkanlığını yapan Hikmet Şeyhoğlu ise tanıtım açısından organizasyonun önemli olduğunu vurgulayarak "Misafirlerimiz döndüklerinde Safranbolu'dan anlatacakları çok şeyleri olacak. Başkalarının gelmesi için referansta bulunacaklar. Biz burada turizm elçisi olacağız" dedi.16 Bölge Toplantısı kapsamında ayrıca Genel Başkan Birsen Eldem'inde 18 kişilik Genel Merkez yöneticileri ile Safranbolu'ya geleceği belirtildi.

Hiç yorum yok: