21 Mayıs 2009 Perşembe

HALKIN NÖKERİ


Devlette devamlılık esastır ve görevler bayrak yarışı şeklindedir herkes aldığı bayrağı getirebildiği kadar ileriye getirip kendinden sonra gelene teslim etmek durumundadır. Bir idareci bir yere atandığı veya se-çildiği zaman kendinden önce yapılanları yok saya-maz veya onları kendinden önceki yaptı diye yıkıp yok edemez etmemelidir,onun üzerine ben ne kadar koyabilirim diye düşünmelidir ancak bu takdirde o yöre o kurum ilerleme kaydedebilir yoksa bir ileri iki geri mehter yürüyüşü gibi ilerlenemez böyle yapmaya kalkışmak en hafif deyimle bulunduğu yeri yöreyi sevmemek düşünmemek duyguların aklın önüne geçmesi anlamına gelmek demektir.Yukarda yazdıklarıma birkaç örnek vermek istiyorum, Karabük belediyesi şuanda birkaç uygulamayı sürdürmektedir biz bu uygulamaları dikkatle takip etmekteyiz sonucu me-rakla beklemekteyiz.Birinci uygulama,Karabük ün i-çinden geçen ve Safranbolu ya giden bulvarın orta refüj ünde önceki dönemde yapılan düzenlemeler ip-tal edilmekte ışıklandırmalar sökülmekte dekoratif zincirler ve babalar kaldırılmaktadır.İptal edilen zincir baba ve ışıklar Karabük e kent havası veriyor Kara-bük ü modern canlı gösteriyordu, hafızam beni yanıl-tmıyorsa bunların aynısı Ankara da Kızılay ile Akay kavşağı arasındaki refüj de bulunmakta idi ve orayı çok güzel gösteriyordu. Sayın belediye başkanı umu-yorumki onları sırf kendinden önceki başkan yaptı diye yıkmıyor onların daha iyisini yapmak Karabük ü daha modern daha çağdaş geceleri daha aydınlık gösterecek şekilde yapmak için yıkmaktadır zira böyle değilse kentimiz üçüncü dünya ülkesi olan İran ın şehirlerine benzer bunuda hiç birimiz isteme-yiz.Birde iyi bir örnek vermek itiyorum. Seçim de çok ciddi polemik konusu yapılan mahkeme kararıyla yıkım kararının çıktığı şeklinde bile pervasızca yalan-larla karalanan bana göre kentimize büyük kent ha-vası veren çok az yapıdan biri olan ve bugün kaldıra-lım dense, beşbinevler halkının ciddi tepki koyacağı cumhuriyet kenti Karabük ün ilk araç üst geçitinde baktım ki asfaltlama çalışmaları başlamış( kendim cumhuriyet mahallesinde oturduğum için hergün o üst geçiti kullandığım için biliyorum) buda biraz içime su serpti doğrusu belediye başkanı üst geçiti kendin-den önceki belediye başkanının değil Karabük ün ol-duğunu anladı ve beşbinevler de oturan otuzbin kişi-ye hizmet etmenin daha doğru olduğunu idrak ede-rek bu çalışmayı başlattığını düşünmekteyim demek-ki artık her gün çektiğimiz eziyet bitecek ve rahatl-ayacağız. Bizi bu sıkıntı dan kurtaranlara teşekkürler

Hiç yorum yok: