5 Haziran 2009 Cuma

ENGELLİLER DERNEĞİ BAŞKAN AKSOY'U ZİYARET ETTİ


Safranbolu Özel Eğitim Derneği Başkanı İsmail Özden, Yönetim Kurulu Üyesi Dürdane Soykök ve dernek üyeleri Belediye Başkanı Dr. Necdet Aksoy'u makamında ziyaret ettiler.Ziyaret nedeniyle kısa biraçıklama yapan Safranbolu Özel Eğitim Derneği Başkanı İsmail Özden, Safranbolu BelediyeBaşkanı Dr. Necdet Aksoy'a hayırlı olsun dileklerini ileterek, Safranbolu'da Engellilerin istihdam edileceği, üretim ve servisinin engelliler tarafından yapılacak derneğe ait kafeterya açmak istiyoruz ve desteklerinizi bekliyoruz dedi. Başkan Aksoy; Engellilerin Sorunlarına karşı çok duyarlı olduğunu özel eğitim derneğinin yaptığı çalışmaları desteklediğini ve engelli çocuklar için elinden geleni yapacağını söyledi. Ayrıca Başkan Aksoy, Engelli çocuklara ve ailelerine İstanbul Büyükşehir Belediyesi Tesislerinde tatil sözü vererek "engelli yavrularımızın mutlu olabilmeleri için elimizden gelen her şeyi yapmamız gerekmektedir. Bizler Safranbolu Belediyesi olarak her zaman sizlerin yanınızda olacağız dedi.

Hiç yorum yok: