8 Temmuz 2009 Çarşamba

KAMYONLAR KAZAYA DAVETİYE ÇIKARTIYOR


Yol yapımında kullanılmak üzere Safranbolu Beştepeler Mevkiinde bulunan taş ocaklarından Malzeme taşıyan kamyonların üzerinde Branda olmaması nedeniyle Sürücüler tehlike altında kalıyorÖnceki gün Beş Tepeler mevkiinde gördüğümüz manzara bizleri son derece üzerken Taş Ocağı ve Kamyoncuların umurunda değildiSafranbolu Beş Tepeler Mevkiinde bulunan Taş Ocaklarından Yol Yapımı için malzeme çeken Kamyonların üzerinde branda bulunmaması nedeniyle Yola Malzemeler dökülüyor Kamyonların arkasından gitmek zorunda kalan Sürücüler Dökülen Malzemelerden kaçmak zorunda kalırken Karşıdan gelen araç ile 6 da Çarpışmamak için ne yapacaklarını şaşırıyorlarBunun yanı sıra Kamyonların Eksozlarından çıkan Duman ile Görüş Mesafeleri son derece düşen Sürücüler Kamyonların Denetlenmesini istiyorGenellikle Eski model olan Kamyonların Eksozlarından çıkan Duman Görüş Mesafesini 1-2 Metreye kadar düşürürken Taşıdıkları yol Malzemelerinin Yola Dökülmesi ayrı bir sorun diyen Sürücüler yetkililerden yardım istediklerini ifade ettiler Beştepeler Mevkiinde bulunan taş ocaklarından Yol Malzemesi taşıyan kamyonlar Branda Parası vermemek için Sürücüleri tehlikeye atmaktan kaçınmazken Taş Ocağı yetkilileri ise Ben taşı yükledim gerisi beni ilgilendirmez dercesine bir vurdum duymazlık içinde

Hiç yorum yok: