19 Mayıs 2009 Salı

SAFRANBOLU KENT TARİHİ MÜZESİ “BENİM GÖZÜMDE İŞTE HAYAT” VE “KARABÜK İLİ ÖZÜRLÜ ENVANTERİ PROJESİ” TANITIMINA EV SAHİPLİĞİ YAPTI


Safranbolu Kent Tarih Müzesinde Yapılan tanıtıma TBMM Başkanı Köksal Toptan’ın Eşi ve ÖZEV Başkanı Saime Toptan, Vali Nurullah Çakır ve Eşi Cemile Çakır, Milletvekili Mehmet Ceylan, Kaymakam Gökhan Azcan, Hacettepe Üniversitesi Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Yüksekokulu İş ve Uğraşı Tedavisi Ünitesi Sorumlu Öğretim Üyesi Prof. Dr. Hülya Kayıhan, İstanbul Üniversitesi Öğretim Görevlisi Prof. Dr. Hüseyin Ülgen, protokol üyeleri ve engelli çocuklar katıldı.
“Benim Gözümde İşte Hayat” projesi ile ellerini kullanabilen özürlü çocuklarla, eğitilebilir zihinsel engelli çocuklarımıza okul dışında deneyimli fotoğraf gönüllülerinden alacakları fotoğraf eğitimi ile fotoğraf çekme becerileri kazandırılacak, sosyal yaşama katılmaları sağlanarak, kendilerini fotoğraflarla ifade edebileceklerdir.
“Karabük Özürlü Envanteri” Projesi ile de İlimizdeki engellilerin sayıları tespit edilerek, onlara yönelik çalışmalara ağırlık verilecektir.
Projelerin tanıtımı sonrasında fotoğrafçılık eğitimi alacak 23 engelli öğrenciye İstanbul Kültür ve Sanat Derneği tarafından hediye edilen fotoğraf makineleri tanıtım toplantısına katılan ÖZEV Başkanı Saime Toptan, Vali Nurullah Çakır ve Eşi Cemile Çakır, Milletvekili Mehmet Ceylan, Hacettepe Üniversitesi Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Yüksekokulu İş ve Uğraşı Tedavisi Ünitesi Sorumlu Öğretim Üyesi Prof. Dr. Hülya Kayıhan tarafından engelli öğrencilere dağıtıldı.

Hiç yorum yok: