4 Haziran 2009 Perşembe

BU AİLEYE SAHİP ÇIKIN

Bostanbükü Köyü Karşıyaka mahallesi ilköğretim okulu lojmanında oturan 9 kişilik Balık Ailesi sokağamı atılıyor Bir oğlu Askerde, iki çocuğu Yatılı okulda bulunan ve Zamanın Kaymakamı İzzettin Küçük tarafından Bostanbükü Karşıyaka mahallesi İlköğretim okulu lojmanına yerleştirilen ve 9 kişilik ailesi ile birlikte burada yaşayan Ahmet Balık sabit bir işi olmadığı için Hamallık ve Amelelik yaparak geçimini sağlamaya çalışıyorKendisi ile Görüştüğümüz 12 Çocuklu Aile babası Ahmet Balık Köyhizmetle altında evim vardı yıkıldı Zamanın Kaymakamı İzzettin Küçük beni buraya yerleştirdi buranın elektrik ve Su parasını veriyorum yalnız Kaymakamlık tarafından bir yazı gelmiş ve 15 gün içinde evi boşaltmam isteniyor ben nereye gideceğim Kaymakam Beye çıktım bana 300 Tl Kira yardımı veriyor bu kira bir aylık sonra ne yapacağım birde 9 çocuklu aileye kim kiralık ev verir Ben Vakıftan yardım alarak geçiniyorum Yetkililerden Yardım istiyorum dediDaha önce Milli Eğitim Müdürlüklerine bağlı olan Köy Okulları ve Lojmanlar taşımalı eğitime geçilmesi sonrasında Köy Muhtarlıklarına devredilmişiBostanbükü köyü Karşıyaka Mahallesi İlköğretim Okulu Lojmanında oturan 9 Çocuklu Balık Ailesi Lojmandan atılması ile nereye taşınacak elinden kim tutacak

Hiç yorum yok: