4 Haziran 2009 Perşembe

SERTİFİKALARI VALİ ÇAKIR VERDİ


Törene, Vali Nurullah Çakır, İl Milli Eğitim Müdürü Mehmet Beşler, Müdür Yardımcısı Nevzat Türkan, Halk Eğitim Merkezi Müdürü Burhanettin Arslan, Türk Hava Kurumu Başkanı Cihan Saraç, öğrenciler, öğretmenler ve vatandaşlar katıldı. Törende kısa bir konuşma yapan Vali Nurullah Çakır, "Halk Eğitim Merkezi Müdürlüğümüz tarafından düzenlenen okuma yazma kurslarının amacı ilimizde okuma yazma bilmeyenlerin oranını düşürerek tüm vatandaşlarımızın okuma yazmalarını sağlamak-tır. Türk Hava Kurumumuz tarafından açılan Model uçak kursumuzda ise öğrencilerimizin sosyal faaliyetlerini çeşitlendirerek beceri kazanma-larını sağlamaktır. Her iki kurslarımızın açılmasında emeği geçenlere teşekkür ediyorum. Sertifika almaya hak kazanan kursiyerlerimizi de başarılarından dolayı kutluyorum" dedi.Konuşmaların ardından Halk Eğitim Merkezi Müdürlüğü tarafından düzenlenen okuma-yazma kursu ve Türk Hava Kurumu tarafından model uçak kursunu başarı ile bitiren kursiyerlere sertifikaları Vali Nurullah Çakır, Milli Eğitim Müdürü Mehmet Beşler, Türk Hava Kurumu Başkanı Cihan Saraç ve Halk Eğitim Merkezi Müdürü Burhanettin Arslan tarafından takdim edildi.

Hiç yorum yok: