11 Haziran 2009 Perşembe

SAFRANBOLU HALKEĞİTİM MERKEZİ VE AKŞAM SANAT OKULU YIL SONU SERGİ AÇILIŞINA HAZIRLANIYOR


Safranbolu Halkeğitim Merkezi ve Akşam Sanat Okulu Yıl Sonu Sergi Açılışına HazırlanıyorSafranbolu Halk Eğitim Merkezi ve Akşam Sanat Okulu yetkilileri Safranbolu ilçesinde bulunan Yerel Gazetelerin Adını ve Yerlerini öğrenmiş olacaklar ki Yıl Sonu Sergi açılışı için Davetiye Gönderme Nezaketinde bulundularSafranbolu Kaymakamı Gökhan Azcan imzası ile yayınlanan Açıklamada Safranbolu Halkeğitim Merkezi Ve Akşam Sanat Okulu Yıl Sonu Sergi Açılışı ve Belge Töreni 11 Haziran Perşembe (bugün) Saat 17.00 de yapılacak Safranbolu Halkeğitim Merkezi Ve Akşam Sanat Okulu Yıl Sonu Sergi Açılışına Kaymakam Gökhan Azcan, Belediye Başkanı Necdet Aksoy,Emniyet Müdürü Mehmet Çuhacı,Milli Eğitim Müdürü Aslan Derin Başta olmak üzere Protokolün yanı sıra Öğrenciler ve Aileleri katılacaklar

Hiç yorum yok: