24 Haziran 2009 Çarşamba

TATLI SERT

Canımızı yakmayın.
Nüfusu her geçen gün hızla büyüyen turizm kenti Safranbolu da önemli olduğunu düşündüğüm bir soruna dikkat çekmek istiyorum.Safranbolu Belediyesine ait su arıtmasının üzerinde Orman İşletme Şefliğinin bir depsu var. Tonajlarının kontrol edilip edilmediğini bilmediğimiz, modellerinin de çokta yeni olmadığını düşündüğüm bir çok kamyon bu bölgeden tomruk yükleyerek, Esentepe Mahallesi İncekaya Caddesini takip edip, cimbek durağından aslanları geçerek Müftülüğümüzün yanından laborantlar sitesinden Emek yoluna girerek sanayideki katırak (kereste atölyelerine) gitmektedir. Bu sektör tabiî ki hayatını idame edecektir. Bu sektör bir çok kişiyi istihdam etmede ilçemize katkıda da bulunmaktadır.Ancak;Bu tip bir taşımacılığın şehrin en hareketli yerlerinden geçirilmesine yetkililerin nasıl müsaade ettiklerine akıl ermiyor doğrusu. Bu ağır tonajlı araçların her an kazaya sebep verebilecekleri hiç düşünülmüyor mu? Bu konuda siyasilerimiz ve devlet erkanı en kısa zamanda yeni bir güzergah belirleyerek olası bir tehlikenin önüne kısa bir zamanda geçilmelidir. Önerimizde şudur; Kayza ve İncekaya köyleri güzergahından beştepelere bağlantı yapılabilir. Daha başka çözümlerde üretilebilir tabi ki.Sayın yetkililere buradan sesleniyorum. Ben size söylemiştim demek istemiyorum. Ateş düştüğü yeri yakıyor. Ateş yakmadan harekete geçmenizi Safranbolu da yaşayanlar olarak temenni ediyorum.
Bu konuya eğilmeniz için illa birilerinin ölmesi mi lazım?

Hiç yorum yok: