13 Temmuz 2009 Pazartesi

Kainat Güzeli Almeda Abazi Safranbolu Devlet Hastanesini Ziyaret Ederek Başhekim Dr. Kemal Devrim Yerli'den Bilgi Aldı ,Dializ ve Çocuk Servisinde Yat




Konak Filminin çekimleri için Safranbolu ilçesinde bulunan Kainat Güzeli ALMEDA ABAZİ Safranbolu Devlet Hastanesini ziyaret ettiKainat Güzeli ALMEDA ABAZİ Safranbolu Devlet Hastanesini ziyareti sırasında Hastane Başhekimi Dr Kemal Devrim Yerli tarafından Hastane girişinde Çiçekle karşılandı Daha Sonra Başhekim odasına geçen ALMEDA ABAZİ 'ye Başhekim Kemal Devrim yerli tarafından Hastane ile ilgili bilgiler verildi ve Safranbolu Lokumu ikram edildiBaşhekim Kemal Devrim yerli tarafından Devlet Hastanesi ile ilgili olarak verilen bilgiler sonrasında Kainat Güzeli ALMEDA ABAZİ Dializ Hastalarını ziyaret ederek kendilerine Çiçek verdi Daha sonra ise Çocuk Servisini ziyaret eden Kainat Güzeli ALMEDA ABAZİ burada çocuklara Oyuncak verirken duygulu anlar yaşadı ve Göz Yaşlarını saklamaya çalıştıKainat Güzeli ALMEDA ABAZİ Hastane ziyareti sonrasında yaptığı kısa basın açıklamasında Adını hep duyduğum fakat ilk defa gelmek nasip olan Safranbolu ilçesi son derece güzel bir şehir Burada Konak Filminin çekimleri için bulunuyorum ve Filmin % 99 luk bölümü Safranbolu ilçesinde geçiyor ben 7 kızdan birini oynuyorum bu benim ilk filmim Oyunculuğumun güzel olduğu Yönetmenim tarafından bana söylendiğinde son derece sevindim bundan sonrada Filmlerde rol almayı düşünüyorum diyen Kainat Güzeli ALMEDA ABAZİ Hastane Başhekimi Kemal Devrim Yerliye çok teşekkür ettiBAŞHEKİMSafranbolu Devlet Hastanesi Başhekimi Dr Kemal Devrim yerli ise yaptığı açıklamasında Kainat Güzeli ALMEDA ABAZİ nin Ziyaretinden son derece mutlu oldum Kendisine teşekkür ediyoruz ayrıca Kendisinin Başrol oynadığı Konak isimli Filmin Safranbolu'nun tanıtımına son derece yararlı olacağına inanıyorum dediSAFRANBOLU BELEDİYESİKainat Güzeli ALMEDA ABAZİ Hastane ziyareti sonrasında Safranbolu Belediyesini ziyaret ettiSafranbolu Belediye Başkan Vekilinden Safranbolu ve Belediye Çalışmaları ile ilgili bilgiler alan Kainat güzeli daha sonra çekimler için Ayrıldı

Hiç yorum yok: