8 Haziran 2009 Pazartesi

Ankara Karabük’lüler Derneği hafta sonu Safranbolu’da Buluştu


Ankara Karabük’lü ler derneği Yönetim kurulu Hafta sona Karabük’te bir araya geldiler
Karabük Valisi Nurullah Çakır Başta olmak üzere Bir çok davetli ve Basın mensupları ile bir araya gelerek Kahvaltı yapan Ankara Karabüklüler Derneği Konarı Köyünde Kahvaltı yaptılar
Kahvaltı öncesi bir açıklama yapan Vali Nurullah Çakır “Karabük’ün il oluşunun 14’üncü kuruluş yıldönümü nedeniyle Ankara Karabük’lüler Derneği Başkanı Nizamettin Yücel ve Ankara’da yaşayan hemşehrilerimiz ilimize geldiler. Ben özellikle bugünü yani 6 Haziran tarihini seçtikleri için teşekkür ediyorum. Kısa bir süre önce önerileri olmuştu kutlama anlamında etkinliklerimiz 3 Nisan kuruluş yıldönümüne yoğunlaştığı için benim önerimde bu şekilde olmuştur. Biz sadece memleketimize diğer illerden değil, kendi kendimize de keşfetmemiz gereken bir çok yerimiz var.” dedi.

Ankara Karabüklü’ler Derneği Başkanı Nizamettin Yücel ise “Bugün 6 Haziranın da Karabük’ün il olması ve bunun 14. yılı münasebetiyle, bizler Ankara’daki Karabüklüler Derneği olarak, oradaki hemşeriler olarak, yüreği Karabük ve Karabük’lüler için çarpan hemşeriler olarak, üyelerimizle birlikte Valimizin katkı ve öncülüğü ile Karabük’e bir gezi düzenledik. Valimiz daha önceki programlarımızda olduğu gibi, bu gezide de bizimle oldu destek verdi. Ben özellikle derneğimiz adına Valimize teşekkür ediyorum.” dedi.

Hiç yorum yok: